streda, 6. apríla 2011




Vítam ťa na mojom blogu, ktorý je určený pre všetky dievčatá a ženy, ktoré sa zaujímajú o beauty. Každá žienka má právo vyzerať lepšie a byť sebavedomejšia a tu môžete nájsť návody ako to dosiahnuť, ako návody na líčenia, vlasové návody, recenzie na kozmetiku, vlogy a niečo málo z môjho života.




NIEČO MÁLO O MNE:




Volám sa Daniela, no už doslova všetci ma volajú Deni (aj manka).
Mám 23 rokov.
Meriam 155cm-leprikon.
Mám čivavu Zoe.
Pochádzam z malého mestečka Poltár. Študovala som marketing obchodu.
Počas strednej som sa začala viac zaoberať líčením.
Po škole som žila v Nitre, potom Bratislava a onedlho Praha.
V Nitre som si robila vizážistický kurz.
Pracovala som ako vizážistka pre firmu, časopis, fotografa.
Líčim aj svadby, oslavy atď.
Pracovala som už aj v obchodoch, administratívu, v kaviarňach.
Najväčšie hobby je práve blog a líčenie.
Jazdím na pennyboarde, longboarde, skate.
Zbožňujem wonderwoman.
Od 15 chodievam na koncerty, ktoré milujem.
Počúvam punk, hardcore, pop punk, hip hop, dnb a takmer všetko.
Nemám rada blackmetal, deathmetal, crust, techno...
Milujem boty Vans a Nike air.
Obliekam sa podľa nálady. Občas skate basic look, inokedy elegant, extravagant.
Som citlivka.
Občas som hyperaktívna, inokedy sa mi nič nechce a je zo mňa úplný introvert.
Medzi cudzími som hanblivá.
So žiadnou farbou nevydržím dlhšie ako dva mesiace.
Mám zlozvyk fajčenie.
Rada cestujem.
Rozosmeje ma hocijaká blbosť.
Vždy som chcela robiť niečo ako jackass alebo pranks!
Bola som straight edge 2 roky.
Bola som vegetariánka rok a pol. 
Som chudokrvná.
Keď som bola malá chcela som byť horolezkyňa alebo modelka.
_




Som veľmi rada za každú novú sledovateľku! Robí mi to nesmiernu radosť, keď niektorá z vás napíše, že som ju inšpirovala, pomohla, alebo napíšete len pekný komentár:) Patrí vám veľká vďaka! Robím to pre vás!




e-mail: sanisloova.daniela@gmail.com








19 komentárov:

  1. Máš nádherný blog :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. wow...naprostej luxus! celej blog prostě luxusní - líčení, reviewy, outfity...prostě všechno! :)
    P.S. - jsi fakt pěkná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. aku skolu si vystudovala? :))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. musim ti říct,že jsem opravdu krásná a navíc sympatická:)
    ráda sleduju tvoje videa a tvuj blog:) jen tak dál..

    OdpovedaťOdstrániť
  5. jsi dokonalá..baví mě sledovat tvůj blog a vždy nedočkavě stepuju, kdy přidáš nový článek :) ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  6. úžasný blog, dneska jsem na něj narazila a jsem nadšená!! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Nechcela by si natočiť video o tvojom tetovanie? Kde ho všade máš a tak ďalej

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Si z Poltára?! :O :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Máš môj obdiv :-) ....ako vkus, sympatickosť, talent a určite aj inteligent sa nevidí len tak u každého ....perfektný štýl obliekania máš a blog je tiež na 1-ku :) ...100 bodov odomňa :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Si úplne dokonalé dievča :O Si môj vzor si neskutočné nádherná a ako líčiš :O Proste wau . Milujem tvoje videá blog proste všetko. Som rada že existuje taka dobra slovenka . Nádherné sa obliekaš. Niekedy ma prekvapuje kde takéto krásne veci zháňáš. Ak niejaké budeš mať na predaj tak by si to tu mohla dať. Hneď všetko kúpim :) :D :D Deni si TOP dievča na Slovensku :)* Proste ťa mam veľmi veľmi rada :) Tak to je asi všetko :) P.S Si naaaaj :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ahojky! Ráda se dívám na tvoje blog, tvoje styl moc me libí. Ja jsem rakusanka, a chci trénovat moje cestinu, protoze hledám blog jako tvoje blog, ale v cestine :) más nejaky tip pro me? Prosím, napis me! evelynkae(at)yahoo.de - Dekuji tisickrát!

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ahoj,Si moc krásna baba a vždy maš super make-up aj vlasky.Chcem ti podakovat, že ma inšpirovala.Rada sa ličim podla tvojho talentu.

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Deni si úplne super :D tie líčenie WAU nemám slov :D raz som ta videla v eurovei a vyzerala si uplne super :D

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Konečne som našla blog, ktorý ma baví a nenudí ma. Si naozaj super dievča! *-*

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Si uplne mega blogerka:3 konečne nejaka normalna blogerka lebo uz ma nebavi pozerat tie 13-14 rocne dievčata ci už česke alebo slovenske ,,blogerky,, ktore o kozmetike a liceni nevedia skoro nič

    OdpovedaťOdstrániť