štvrtok, 11. júna 2015

Recenzia: podkladová báza Baby Skin Maybelline




Ahojte krásky,
v minulom príspevku ste si mohli vybrať na ktorý produkt urobím recenziu. Väčšina z vás chcela práve túto Baby skin podkladovú bázu od Maybelline. (Bude video "novinky za mesiac máj", pre tie z vás, ktoré chceli video :))

Mnohé z vás si už podľa mňa všimli túto bázu pod make up v drogériách, púta oči hneď na prvý pohľad... Krásne balenie vás očarí, no čo sa skrýva vo vnútri je podstatnejšie. Vyskúšala som už rôzne bázy, no nie vždy som si aj každú obľúbila.
Vybrať dobrú bázu pod make up je dôležité, pokiaľ ste sa rozhodli nejakú používať. Báza nie je nutnosťou, no má svoje výhody. No je ťažšie vybrať tú, ktorá bude vyhovovať.

No a práve táto báza je jedna s tých, čo ma očarili. Dôvod? Je priesvitná! To znamená, že vytvára na pleti niečo ako zamatový film, ktorý ja mám na pleti veľmi rada. Pleť sa zdá byť jemná na dotyk. Tým, že je teda gélovitá, vypĺňa póry, jemné vrásky a pleť sa zdá byť hladšia.
Čo sa týka výdže make upu, tak to zaleží samozrejme od make upu, samozrejme nemôžte čakať zázraky, keď používate nie moc kvalitný make up. Ale, mám pocit, že drží dlhšie ako obvykle. V práci mi nevydrží úplne celý deň(ale to mi nevydrží nič),no v bežný kľudný deň mi vydrží v celkom dobrom stave skoro celý deň.

Myslím si, že to možem prirovnať ako niečo medzi Dermacol satin base a Benefit porefessional.
Takže za mňa dobrý produkt za tú cenu (cca 200kč/7,30€).


2 komentáre:

  1. Ahojky, jak si bazy nanasis prosim? Staci rukou, houbickou, ci jen tou ,hubickou, od vyrobku? Diky za odpoved, moc ti fandim :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Díky za recenzi. Teď už vím, jakou bázi si příště koupím! :)

    OdpovedaťOdstrániť